keskiviikko 12. syyskuuta 2012

pohdintaa

kääkääk mä en vaan ehdi kaikkea! MUTTA se ei oikeastaan haittaa, sillä on ihan kivaa olla vähän kiireinen ja vaan nauttia siitä että on kiire, ja asioita tehtävänä. Kaikissa asioissa on puolensa :)

No, en ole ehtinyt/muistanut keskittyä ottamaan kuvia. Joten ajattelin tehdä listauksen kymmenestä hyvää mieltä tuottavasta asiasta!

1. Alppihiihto/treenaaminen
2. Tanssiminen. Kävin eilen katsomassa tanssituntia, jonne olen varmaankin menossa, ja tulin pelkästä katsomisesta niin hyvälle tuulelle, etten malta odottaa koska pääsen tanssimaan!




3. Pöhköily. Ei kaikkea aina tervitse ottaa niin vakavasti :)
4. Perhe
5. Ystävät. Mulla on maailman parhaita ystäviä <3 ja tietty ihanat lukijat :)
6. Oman itseni löytäminen. Hohoo, olen hiffannut millainen ihminen olen, ja sllä on nimikin! Urheileva tyttömäinen rokkijoukkari :DD

7. Suklaa
8. Lumi
9. Kasvien kasvattaminen
10. Blogikirjoitusten julkaiseminen :) otan liikkaa stressiä bloggaamisesta, ja on mukavaa saada julkaistua jotain :)













Lupaan ottaa teille kivoja kuvia seuraavaan postaukseen!

<3 kia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti tulee näkyviin kun hyväksyn sen. Kiitos <3