perjantai 5. lokakuuta 2012

Pikamoikkaukset

Heii! En nyt ehdi postailla sen kummempia, mutta sain kuvat (kiitos Lotta reps otsikolle :D) ja nyt muokkailemaan :) Mutta mä joka tapauksessa olin tänään koulussa ja koulun jälkeen lenkillä. Sateessa oli kiva juosta!


Huom. mulla ei ole uskomattoman epäonnistunut kasvomeikki vaan toi on harrastuksesta rusketusraja ;D Ja jee meillä alkoi uusi jakso, ja on muuten aika jees lukujärjestys! Huomenna lepäilen ja sunnuntaina tanssi! Jej! Olen oikeasti aika innoissani tosta tanssijutusta....

Koitan ottaa kynsijutuista kuvia huomenna paremmassa valossa. Huomenna postaan lisää, kun saan noita uusia kuvia järjestykseen jne. Mulla on pahasti sellainen tunne että jotain tärkeetä jäi sanomatta, mutta sanon siteen huomenna :)

Kia

P.S kiva kun olette vastanneet kyselyyn, kaikki jotka ei oo vielä vastannut niin kipin kapin sinne :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti tulee näkyviin kun hyväksyn sen. Kiitos <3