keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Syysangst... not

Whee, tykkään syksystä! :)  Siitä syystä tuleekin se syysmeikkituto jne. Mutta. Nyt. Ihmiset. Laittakaa. Niitä. Meikkiehdotuksia. Kiitos. Älkääkä ottako vakavaa sävyäni liiana vakavasti :)


Anteeksi, kuvaa jouduttu HIEMAN terävöimään.... Mulla ei oo uusia kuvia koska Lotankehveli ei ole ottamiamme syyskuvia vielä suvainnut lähettää..... Mur. No onneksi meikkikuvat sitten. :)


Arvatkaa mitä? Seuraava ei tarkoita sitä, etten olisi sitä mieltä että niitä meikki-ideoita pitäisi laittaa heti ja paljon, okei :D Mutta ajattelin pistää sivupalkkiin ylimmäiseksi kyselyn, ja sinne vastailemaan hophop. Ei tarvitse kuin yhden klikkauksen :) Kiitoss!

Mulla on huolia. Kamalia, kamalia huolia. :D Nimittäin ensinnäkin se, että mun kynsilakat ei kohta mahdun järkevästi mun ja Ellan rakentamiin laatikoihin. Mulla on jo omat laatikot päällys- ja aluslakoille, liiloille sinisille, vihreille/keltaisille/oransseille/kultaisille, harmaille/ruskeille/mustille/nudeille, pinkeille/punaisille, valkoisille/hopeisille ja sitten laatikko jossa ovat kaikki ne jotka eivät mahdu omanväriseensä osastoon. Ups. Ja meikkien kanssa sama. Hmm, täytyy ruveta pohtimaan asiaan ratkaisua.

P.S

pilotti.esaimaa.fi

Eikö ole ihana!

Kia



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti tulee näkyviin kun hyväksyn sen. Kiitos <3